Aș vrea să mă simt suparată, revoltată, ofticată, nervoasă și irascibilă…

Dar mă simt moale, tristă, deprimată și dezamagită!

 

Aș vrea să am puterea să schimb ceea ce se întâmplă..

Dar cu cât încerc mai tare eșuez!

 

Aș vrea să cred că va fi mai bine, că Făt Frumos va veni pe un cal alb, că viața va fi roz și viitorul sună promițător…

Însă observ că nu va fi bine, Făt Frumos a rămas suspendat într-un copac, calul e rupt de foame, viața e în nuanțe de gri și viitorul e tulbur!

 

Aș vrea să cred că tu vei fi aici..

Dar când mă uit în jur nu ești!

 

Aș putea crede că vei veni în seara asta..

Dar m-aș amăgi ca mâine dimineața să mă dezamăgesc!

 

Aș vrea să cred că sunt cea mai rea, proastă, ambițioasă, încăpățânată, nemulțumită, arogantă persoană..

Dar eu cred că nu sunt!

Sau..cine știe