Fază dură

Un comentariu

Îmi era rău.Stăteam şi eu întinsă pe pat şi mă gândeam la nemurirea sufletului când, ce să auzi? Interfonul..logic.Obişnuită să fie pentru D. încep să înjur (într-un mod frumos) şi să găsesc textul prin care să-i zic lui D. să înceteze faza asta.

Răspund nervoasă,cu un ” mdea ” de ăla pe care îl aude toată scara, şi peste o secundă rămân mută. Poliţia ! Încep să râd şi să-mi întreb membrii familiei dacă se simt cu musca pe căciulă. Ee..şi de aici partea interesantă. Deschid uşa, văd o doamnă în faţa mea, tind să cred că m-am facut galbenă la faţă, ca un galbenuş de ou, pentru că şi tipa se uita extrem de ciudat la mine.

Îi zic „bună ziua” şi ea foarte directă  pe un ton agresiv ”  Tu eşti Diana?”. Răman mută,uit şi de durere  şi dau din cap ( deci eu sunt cea care era cu musca pe căciulă).” Bună ziua .Sunt NU I-AM REŢINUT NUMELE de la Proxenetism şi Trafic de persoane”. Aoleo! Să-mi pice faţa.O mie de gânduri în acelaş timp zburau prin capul meu.Mă gândeam că a încurcat persoanele (ceea ce era extrem de puţin probabil) sau când am corupt ultima dată un minor ( că totuşi n-am împlinit de mult 18..iar altă dată eram şi eu minoră..deci şansele să fi facut vreo tâmpenie sunt extrem de puţine.).Gravă treaba!

Tipa văzând că mă holbez ca nebuna le ea începe într-o sulflare ” Stai calmă.Poliţia nu te caută când faci numai fapte rele”. 

-„AAA..nu?..”

-” Ai împlinit 18 de curând..nu?”

-„DA.”

-„Am venit să-ţi aduc cartea de alegător.Semnează aici.”

Îmi zice „La revedere!” şi îşi vede de treaba ei. Oare vreau să mai fie un „La revedere!”  Mă îndoiesc:D. Logic că ai mei au râs cu lacrimi de mine şi eu mă uitam la cartea aia de alegător şi mă miram prin câte trebuie să mai treaca un biet muritor ca să-şi ridice unele acte.

Stau şi ma întreb acum,ştiind cât de mult iubesc eu poliţiştii, ce treabă avea aia de la proxenetism cu cartea mea de alegător? Oricum mi-a plăcut că mi-a adus-o la uşă dar totuşi preferam să mă duc eu la poliţie decât să trec prin anii de inchisoare sau mai stiu eu ce prostii pe care deja mi le imaginam.

Google se ţine de farse

2 comentarii

nu exist

Întrebare

Un comentariu

Să las tema asta?

Somn

3 comentarii

 

nu exist

 

Nimeni nu poate nega că somnul este o necesitate esenţială a corpului uman, însă, nici până în ziua de azi oamenii de ştiinţă nu au aflat care e rolul exact al acestuia în creşterea şi dezvoltarea umană.

După cum am mai scris,ceva se întâmplă şi nu pot dormi sau nu mă odihnesc aşa cum aş vrea.Lucrul acesta ma împins să caut câteva informaţii despre somn şi despre cauzele care duc la lipsa lui. Uite câteva chestii care le-am aflat. 

Mai mult