am participat la inca sedinta organizata de Marketer Club din cadrul Academiei de Studii Economice. Nimic deosebit pana aici. Ma asteptam, desigur, sa fie ceva normal (la fel ca si in sedintele anterioare) insa ceva s-a schimbat.

Poate ca eu eram de vina. Am venit cu chef, nu mai dormeam pe mine. Insa nu, nu eu eram de vina!  Responsabil cu acest lucru a fost Laurentiu Semeniuc, head of planning la 23 Communication Ideas. Nu am sa va plictisesc cu detalii gen ca jobul de planner e unul dintre cele mai „de marketing” din agentiile de publicitate si altele.

Ce face omul asta ( oamenii astia ca sunt un grup  Bogdan Naumovici e unul dintre ei  – il stiti dupa replica „si ala de respira greu era tasu ma!) e simplu. Sau cel putin pare simplu. Omul cred in ideile lui , in conceptiile pe care le are, munceste si reuseste ca agentia sa fie una din cele mai bune din tara … Laurentiu a fost foarte deschis, a raspuns la toate intrebarile noastre de mici copii pe langa el si chiar a avut rabdare sa stea sa ne explice ce se intampla in cadrul unei campanii de realizare a unei reclame ( de la simplul concept al ideii unei reclame pana la concretizarea ei).

Desigur ca nu a scapat cu una cu doua si ne-a aratat proiectele companiei  din ultimul an, l-am luat la intrebari legat de suma de bani pe care o castiga, cum a hotarat sa faca meseria asta si care au fost pasii pe care i-a urmat, care considera ca sunt cei mai mari competitori, despre marketingul de gherila si multe altele. Am analizat reclamele vechi care nu se mai difuzeaza acum la TV , cele care inca ruleaza in grilele posturilor TV si cele care urmeaza a se face publice -Rosia Montana de exemplu (aici nu pot sa zic nimic… dar merita vazute).

Si ca sa va faceti o idee despre ce vorbesc :  Alfers , Nutline , Altex , Ciuc Tiriac Bank, Nextbanck, Rosia Montana, Jurnalul National, SuperBingo Metropolis Making Of la fiecare dintre ele, adevaratele reclame care au fost interzise din anumite motive sau pe care clientul a hotarat sa nu le mai aplice din cauza ca le era frica de concurenta , insa cea care mi-a placut cel mai mult este:

PS:Mi-am adus aminte de ce am dat la Marketing.Multumesc L.!

PS2:Azi am stat de la 7 :30 la 20:30 in cadrul facultatii..asa ca am fugit la somn:*

PS3:v-am zis ca L. are undeva in jur de 30 de ani (sau cel putin asa cred eu):>?

PS4: http://www.strategic.ro/publicitate/laurentiu-semeniuc.html

Anunțuri