Si da…

 

TE IUBESC pentru ca esti tot timpul aici langa mine

TE IUBESC pentru ca stii sa imi spui o vorba buna exact atunci cand am cea mai mare nevoie

TE IUBESC pentru ca intotdeuna reusesti sa gasesti o cale de iesire pe care eu nu o vad

TE IUBESC pentru  ca imi explici cu rabdare cele mai mici lucruri pe care teoretic ar fi trebuit sa le stiu

TE IUBESC pentru ca reusesti in orice moment sa-mi furi un zambet

TE IUBESC pentru ca  ai stilul tau aparte de a-mi zice “noapte buna”

TE IUBESC pentru ca ai foarte multe din lucrurile pe care le caut eu

TE IUBESC pentru ca imi plac si defectele tale

TE IUBESC pentru ca m-ai facut sa iubesc din nou

TE IUBESC pentru ca ma suporti .. si stiu ca nu e usor sa faci asta

TE IUBESC pentru ca ma faci sa ma pierd in anumite situatii, ceea ce nu-mi sta in caracter

TE IUBESC pentru ca nu-mi place sa te contrazic.Vreau doar sa te ascult , sa-ti aud vocea…

TE IUBESC pentru ca tremur toata in momentul in care ma atingi sa-mi dai un pachet de servetele

TE IUBESC pentru ca e ora 1:21 si in loc sa dorm stau si scriu asta

TE IUBESC pentru ca maine sigur voi fi intrebata “CINE ESTE? “ si eu voi raspunde ca “ESTE CEL CARE TREBUIE!”

