Am primit o leapșă de la Cristi și, fiind dată cu dedicație, e clar că el vrea să afle ceva…să vedem cum și cât o să afle!

Să începem:

Sunt bine, obosită, rea, curioasă,demoralizată,dornică de a merge la un film, glumeață..sunt eu!

Aș vrea să am pentru câteva zile abilitatea de a citi gânduri!

Păstrez foarte multe amintiri!

Mi-aș fi dorit să fiu mai îndrazneață în anumite momente!

Nu îmi place să mă vorbească lumea pe la spate.Mai bine direct și în față!

Mă tem de câteva lucruri (doar nu credeai că le spun aici)! :))

Îmi pare rău că nu am profitat mai mult de perioada liceului!

Îmi plac dulciurile!

Nu sunt suficient de arogantă 😀

Dansez mult!!! Foarte mult!!!

Cânt în duș și numai acolo..sau și de revelion!

Niciodată (sau cel puțin încerc ca niciodată) să nu mai repet greșeli din trecut!

Rar fac ce vor alții fără ca eu să vreau!

Plâng când trebuie să impresionez sau când sufăr!

Sunt confuză când nu reușesc să-mi ordonez ideile

Am nevoie de fericire

Ar fi trebuit să încerc să-mi duc dorințele la bun sfârșit

Aș putea orice !

Deci Cristi ..ai aflat ce vroiai?

 

 

 

 

 

