Nu am să neg niciodată că sunt așa cum mă vezi. Am încercat să schimb lucruri la mine din cauza celorlalți și mi-am dat seama că nu are nici cel mai mic efect asupra mea. Ce rost are sa fiu AȘA dacă eu sunt INVERS?

M-am mințit luni de zile că sunt altfel și am început să-mi dau seama că mă simt oribil în pielea mea ,care nu e tocmai a mea ci e modelată în funcție de cum vor ceilalți.

Așa că azi m-am trezit cu gandul ”ce ar fi să mă accept așa cum sunt, să nu mai încerc să mă modelez în funcție de persoana pe care o am în față și când cred ceva să zic în față? Ce am de pierdut?

Și am realizat că pierd ceva: un nimic. Întradevăr aș pierde persoane care au ceva cu ideea de a le zice în față ce cred. Dar până la urmă  oricum ei vor pleca la prima mea izbucnire!

Așa că de acum stiți ce aveți de făcut când vorbiți cu mine pe mess, la telefon sau față în față !

Când ma întrebi  “De ce sunt așa?” eu o să răspund ”Pentru că așa sunt eu !” fără alte explicații

Concluzie:Mai bine nu mai întrebi!

