Pentru ca esti singura persoana din lumea care ma iubeste neconditionat..

Pentru ca ai fost prima persoana care m-a ridicat in momentul in care am cazut intaia oara

Pentru ca tu m-ai invatat sa zic primele cuvinte

Pentru ca tu ai fost cea care m-a invatat tot ce stiu azi

Pentru ca tie iti datorez persoana pe care o vezi acum

Pentru ca tu niciodata nu m-ai criticat in momentul in care am gresit ci mi-ai intins o mana de ajutor

Pentu ca nu as fi putut reusi fara tine

Pentru ca tot timpul ai o vorba buna exact atunci cand trebuie

Pentru ca ma suni exact cand ma gandesc eu sa te sun

Pentru ca nu am reusit sa trimit felicitarea pe care o am pregatita

Pentru ca trecem amandoua prin perioada grele

Pentru ca nu sunt acasa sa iti spun asta si sa iti dau o floare

Pentru ca niciodata nu ai sa vezi ceea ce am scris aici

Pentru ca ma iubesti si pentru ca te iubesc

LA MULTI ANI DE 8 MARTIE, MAMA!


