800

Ai apărut din senin exact atunci când nu mă gândeam că ceva  sau cineva va mai putea să-mi schimbe viaţa ..şi uite că nu a fost aşa..ai ajuns..m-ai vazut şi te-ai hotărât să mă salvezi ,însă fără a şti ce avea să urmeze.Şi aşa ai pătruns treptat..fragil. ..şi mult prea dulce în viaţa mea, m-ai făcut să fiu dependentă de tine, de felul în care mă simţeam când eram cu tine, de momentele petrecute şi acum vrei să-mi iei drogul de care nu mă pot desparţi. Da! Drogul pe care nu aş fi crezut că-l pot avea..da !! acel vis care e prea departe şi totuşi ..ai putut să-l apropii de mine..şi acum de ce?de ce te îndepărtezi iar ..uşor..lin..exact aşa cum ai venit? de ce dai puţin..araţi cum e şi apoi pleci…de ce? de ce mă faci să simt sentimente total opuse atunci când cineva rosteşte numele tău?

Ştii..nu ..nu ai de unde şti..cât de mult poate aşteptam să-mi zici un cuvânt.Da..simplu..un cuvânt care poate atunci ar fi însemnat ceva..acum..acum nu mai are rost ..deşi recunosc că aş vrea să-l aud..un singur cuvânt care atunci m-ar fi schimbat,însă nu aşa cum m-ai facut să mă schimb acum…e ciudat ! e mult prea ciudat cum ai reuşit să mă faci să-mi pierd speranţa …care şi aşa era aproape inexistentă ..însă ai readus-o şi ai luat-o iar ..da ..e mult prea ciudat ..dar poate aşa eşti tu..poate că eu încă n-am ajuns să te cunosc aşa cum credeam..poate că erai doar altcineva în preajma mea..niciodata n-am înţeles de ce trebuia să te ascunzi..să ne ascunde…însă nici nu te-am intrebat de ce? tocmai de asta ..pentru că ştiam că nu-mi vei răspunde sau în cel mai bun caz mi-ai fi zis ca nu conteaza…şi .

Şi ..off..nici nu ai idee câte ai schimbat ..şi ştii de ce îmi e cel mai ciudă? că ai venit drept atunci când mă resemnasem..cu cine eram..cu ce gândeam şi mai ales ce simţeam..şi tu ..off…tu..ai început să mă faci să cred că există şi mai bine..că nu sunt limite ..şi uite totuşi ca sunt..mai multe decât înainte..mult mai multe..acum nici macar nu-şi mai pot spune cum mă simt..de frică …şi de ce? de ce s-a ajuns aşa… poate pentru că aşa trebuia..sau…off..poate ca eşti încă un vis la care nu ajung..care-l visez noaptea…şi mă trezesc dimineaţa în lacrimi ..dorind să fie adevarat…DA! poate ţi se pare ciudat ..dar n-ai idee de cate ori am făcut asta ..de cate ori mă trezem şi îmi ziceam”încă un vis!” şi da ..aşa era..închideam ochii pentru un minut..Şi nu ..nu mai erai ..eram doar eu ..şi  partea dreaptă a patului goală..

Nu..nici nu ai idee ce a fost..si poate că nu vei afla niciodată ..nu-ţi voi spune..nu are rost…nu o să  public niciodată asta.Ea e acolo..lângă tine..acum e ea care-ţi şterge lacrimile când te apucă remuşcările..ea e acolo să-ţi zică cum trebuie ..nu mai sunt eu…eu ..tu ..noi…noi-ul care nu a existat niciodată…era doar o iluzie !!nu ţi-ai dat seama de asta ? chiar nu realizai că de câte ori spuneai ceva…parcă spuneai pentru a mă simţi eu bine.Ai simţit vreodată ce ai zis? simţeai cu adevarat ? sau …ce-i drept rar ziceai ceva… dar e bine..pentru tine logic..e ea…stă lângă tine acum? vorbeşti exact aşa cum vorbeai şi cu mine? Aş putea muri linişită ..dacă te-aş putea vedea 24 de ore ..fără ca tu să mă vezi..să văd ce faci..să simt ce simţi..să gândesc ce gandeşti…dar nu ar avea poate rost ..aş afla prea multe ..prea multe.

Lucruri care te dor…care ne dor..noi..da..din nou..si ..e ciudat …totul părea bine…oare cât va mai dura  până când vei veni iar să-mi zici”am nevoie de tine” sau cel puţin să-mi dai de înţeles..?cât va mai dura să-mi zici că ai nevoie să fiu lângă tine? Logic..nu-mi vei zice…totul e o mare minciună…încă una din minciunile tale care m-au  făcut să mă simt exact aşa cum mă simt acum..ştii că te iubesc dar în acelaş timp n-aş sta pe gânduri să te omor? poate că mort te-aş şti al meu şi nu al ei..off..nici nu ai idee…cât îmi lipseşti acum ..şi ştiu ..sau poate că nu..şi tu simţi la fel..dar e ea…blestemata de ea…sau el…trecutul tău care nu te lasă în pace..trecutul tău care ma făcut sa-mi pierd zile ascultându-te.

Şi..tocmai acum când eram resemnată ..împăcată cu mine…când ştiam că aşa trebuie să fie..vii tu şi-mi schimbi tot…înclini balanţa în favoarea ta ..ştii ff bine că ce faci mă doare …şi ştiu şi eu asta ..dar mai vreau puţin din drogul ăla care-mi face rău dupa ce îmi revin..ăla care mă face să dorm zile întregi…şi să visez ..şi iar revin la visare ..nici nu ai idee …dar nu vei afla..nu are rost ..nu este timp…nu sunt ocazii..nu mai este noi..acum exista TU si EU.

Şi ştii…culmea e acum că sunt sigură că şi tu simţi la fel..eşti cel care simte când sufletul meu e gol..când se topeşte încet exact la fulgii de nea care se preling uşor pe geamul meu…şi nu ..nu am înţeles de ce ..de ce mă iubeai? sau doar te jucai ? nu ştiai că inima mea strigă dupa tine? oare numai tu nu auzi ? simt că  toţi din jurul meu văd ,..dar tu nu …şi uneori simt ă las râuri dupa mine …din lacrimile care se scurg..dar acolo e doar linişte ..tristesţe…durere..e exact ce mi-ai lăsat …niciodata nu te-a interesat ce e..de ce vii acum? vii..şi iar pleci..şi ştii că-s dependentă..şi nu am putere a mă opri şi a mă împotrivi.

Ştii..te urasc pentru asta..nici nu ştiam ce e aia ură până acum..acum ştiu ..ura e dragostea care îngheaţă..şi după ..după..mă omori încetul cu încetul…eşti aici..ştiu că eşti..te văd zilnic..treci pe lângă mine..îmi zâmbeşti .. ..mă faci să vin la tine..şi vine ea..era de aşteptat nu? dar voi fi bine..voi fi bine fără tine..trebuie să fiu bn…nu ai să mă vezi niciodată distrusă..am să ajung o bună actriţă tocmai din pricina ta ..am să ajung să simulez tot.

Niciodata nu ai să mă mai vezi tristă ..şi tu ..iar vii îmi spui că-ţi pare rău ..că ai greşit…că …că vrei să te iert..cum să fac asta ? de ce să fac asta ? pentru a pleca iar ? pentru a mă răni din  nou..nu-şi are rost ..totul va fi mult prea greu pentru amândoi apoi..vom ajunge exact ca doi străini care nu se cunosc..care nu au fost niciodată prieteni şi care niciodată nu au ajuns să ţină unul la altul..Ştii ?ochii tăi negri..nu ,nu am să-i uit..dar îţi promit că vor mai exista ..şi culmea e că şi tu vei face la fel..nu vei mai putea iubi pe cineva ca mine..niciodată ..vei vedea asta

Şi ştii de ce? pentru că acolo voi fi..fiecare pereche de ochi verzi…da ..îţi vor aminti de ai mei..fiecare zâmbet şters..şi retras..îţi va aminti de mine..fiecare cuvânt rostit exact ca mine îţi va aminti de ce a fost ..şi uite că e exact ce-ţi doresc eu acum..să nu mă uiţi..să fiu acolo ..chiar dacă asta te doare pentru că şi eu ..off…da!! şi eu, mai bine zis şi tu vei fi aici ❤ şi nu vei pleca prea rapid…însă uite..nu are rost să-ţi mai zic toata astea..oricum nu le vei citi…nu ţi le voi spune…voi ţine totul pentru mine…tocmai pentru a te scăpa pe tine de chinul care mă îngrozeşte pe mine …şi …nici nu ai idee de câte ori visam ceva ..visul ăla prea departe..la care nu mai ajung prea curând..poate niciodată.

Nu mai are rost să plâng acum..nu mai există soare, nici ploaie….nu există râs, nici zâmbet ..nu există ţara noastră a viselor..mana noastră ..există doar lumea nebună în care trăim azi…lucrurile imposibile care tre’ să le facem..aparenţele care trebuie păstrate..nu mai există parfumul…ochii.”şi eu ţin la tine”..nu mai există NIMIC…tu ai ales să fie aşa….

şi culmea acum eşti AICI!!…Unde e ea?

Te-ai dovedit a fi încă un vis din viaţa mea care se pare că  nu va trece aşa de uşor.Datorită ţie am învăţat să iubesc pentru moment dar mai rău e că ai trecut şi m-ai învăţat să urăsc şi îţi multumesc pentru asta.Pentru mometele frumoase care au existat, pentru primul plans de fericire, pentru zilele în care zâmbeam şi mă ducea la somn fericită şi mă trezeam la fel.De asemenea, m-ai făcut să pierd speranţa în oricine şi orice exact atunci când totul era frumos în viaţa mea. Crezi ca există suficiente cuvinte pentru a-ţi multumi pentru ce mi-ai dăruit.

Diana

5.01.’09

19:41

Acum punct şi de la capăt,am plecat de aici!

PS:titlul are o semnificaţie pentru cei care pot înţelege!

