Încep prin a spune tuturor Paşte Fericit şi tot ce îşi doreşte fiecare în parte!Continui prin a povesti ceva.Ce? Nu ştiu… simt nevoia doar să scriu fraze care nu se leagă şi care nu spun nimic.E bine… ce e bine numai cineva ştie.M-am obişnuit să mă comport ca şi cum nimic nu îmi pasă , încât chiar am ajuns în momentul în care mai nimic nu îmi pasă.Există câteva excepţii legate, desigur de siguranţă … şi .. nu mai ştiu.Ieri mă plimbam pe stradă aiurea şi  am văzut un cerb care zbura.Era roz .. şi toti băieţii se uitam ciudat.Mai ciudată era .. veveriţa care stătea şi trăgea un fum dintr-o ţigară de mult începută.Cine ştie la ce medita! Poate se gândea la felul în care trebuie să trăiască sau să moară.Oricum balonul portocaliu era bestial.Zbura  mult prea rapid împins de vântul care  îmi deranja părul.

Violetul mai avea puţin şi termina o sticla de JD şi totuşi părea mult prea treaz. Se pare că lucrurile nu mai afectau.În celălalt colţ al camerii, ploaia sorbea dintr-un ceai de fructe de pădure cu mult zahar şi două feliuţe de lămâie.

Ghinionul făcea ca mirosul şi fumul scos de un beţişor parfumat să deranjeze.Avea un miros prea înţepător…mult prea înţepător şi totuşi a fost acceptat cu uşurinţă.Se pare că în lumea lor lucrurile stau altfel! Oricum mi-a plăcut sunetele scoase de chitara în ultima cameră.Era plăcut…liniştitor.

Un fum pe fundalul unui sunet!

O zI bUnĂ !

