1. Principala mea trăsătură ? „Eşti complicată” (am încheiat citatul)

2. Calitatea pe care doresc să o întalnesc la un barbat : inteligenţa , însă cum i-am spus  şi blondei „unde ai văzut tu bărbaţi deştepţi?”

3. Calitatea pe care o prefer la o femeie să fie simpatică

4. Ce preţuiesc cel mai mult la prietenii mei :  sunt puţini dar buni

5. Principalul meu defect: nu suport să nu fie cum vreau eu

6. Indeletnicirea mea preferată : am învăţat să fac să fie cum vreau eu

7. Fericirea pe care mi-o visez : exact..încă visez

8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire : prefer să nu mă gândesc la asta

9. Locul unde aş vrea să trăiesc : ieri spuneam că la Paris

10. Culoarea preferata : mov

11. Floarea care-mi place : florile de primăvară

12.Pasarea mea preferată : pasărea Phoenix

13. Prozatorii mei preferaţi :nu am unul preferat.îmi plac diferite opere de la diferiţi autori

14. Poetii mei preferati : idem 13

15. Eroii mei preferaţi din literatură: Emil Codrescu (Adela)

16. Eroinele mele preferate din literatura:  Adela (Adela), Eva (Adam şi Eva) şi Marguerite Gautier(Dama cu camelii)

17. Eroii mei preferaţi din viata reală: nu există aşa ceva

18. Ce urasc cel mai mult : nimic..m-am obişnuit cu tot

19. Greşelile care-mi înspiră cea mai mare îndulgenţă : totul se iartă, nimic nu se uită

20 . Deviza mea : Nimic nu e adevarat şi totul e posibil

Am primit-o de la Scorpia şi merge mai departe la cine o citeşte şi are blog. Aştept confirmarea că aţi preluat-o!Take care!

