….competenţele lingvistice.

Cam toată lumea se aşteaptă la o reacţie din partea mea în privinţa bacului.OK.. ce să vă spun?  Trebuia să intru la 2:30 în sală şi am intrat la 11:30 (noroc că am persoane care mă anunţă cum stă treaba), în rest aceleaşi lucruri ca la examne: fără telefoane mobile, doar buletinul  şi pixul care mi-a jucat o festa ;)) .

Partea cea mai urâtă a fost tocmai felul în care s-a desfăşurat rularea candidaţilor. Mai exact: nu aveai nici un minut liber în care nimeni să nu vorbească , aşa că pentru mine a fost cam rău , dat fiind faptul că sunt obişnuită să am linişte în momentul în care rezolv ceva.

În rest? ..aa..da ..subiectele. La primul punct am avut un fragment în care se vorbea despre importanţa obiectelor vechi, iar la punctul doi, să fac o paralelă între legătura dintre trecut şi prezent.

Cam atât..rezultate la ora cinci 😀

Dacă aveţi întrebări aştept comment şi vă răspund  şi nu în ultimul rând merci pentru telefoane , mesaje şi pentru faptul că aţi aşteptat să ies din examen.Thanks guys!!

