Am primit ieri o leapşă de la Caleb , aşa că azi mă apuc de scris.În ce constă leapşa? Trebuie să descriu o zi obişnuită din viaţa mea, aceea rutină clasică pe care o are fiecare.Încep prin a preciza că urăsc rutina şi de aceea încerc în fiecare zi să fac ceva nou, diferit, pentru a nu mă lăsa absorbiă de aceasta.Însă o să descriu în continuare , cam cum ar arăta o zi din viaţa mea fără să fac ceva nou.

Să luăm o zi de …joi.Totul începe la ora 6:30.Sau cel puţin aşa sună telefonul, însă mă ridic din pat în jur de 7-7 :10, după ce înainte se chinuie D. să mă trezească. Logic, merg la baie, fac tot ce trebuie făcut( ştiţi şi voi…duşul clasic) şi după mă văd în bucătărie.Am o problemă ..una mare.. dacă nu beau la începutul zilei un pahar de apă, nu ma pot trezi.

Da…ştiu.Vi se pare ciudat că nu am zis nimic de pc..nu?Păi ..e simplu.Dimineaţa nu mai intru pe net.De ce? Pentru că asta făceam înainte dar obiceiurile se schimbă.Se mai întâmplă să mai deschid pc-ul în momentul în care am lăsat nerezolvată o treabă în seara precedentă.După ce mă întor din bucătărie, deschid tv-ul pe Utv (pentru că au ceasul afisat pe ecran..sunt maniacă în privinţa punctualităţii) şi mă hotărăsc în privinţa ţinutei pe care o adopt în acea zi.Totul depinde de cum mă simt şi de aceea niciodată nu se potrivesc hainele care mi le-am ales de seara cu cele cu care voi fi imbrăcată până la urma în ziua curentă.Bun.. mă îmbrac, imi fac geanta,imi aşez părul şi desigur vorbesc la telefon şi ştii cât e ceasul.. maxim 7:20 😀 mă mişc rapid.

Ajunsă şi prin camera părinţilor să le dau „Bună dimineaţa!” şi ceasul devine şi 30 până punem noi lumea la cale.

De aici depinde..dacă e una din zilele friguroase în care vin cu maşina…ma uit la Badea până pe la 8 fără 25, iar daca e ok afară plec pe la şi 35-40.Ieşită din casă îmi aşez căştile în urechi, dau muzica suficient de tare încât să ma asigur că sunt trezită (de cele mai multe ori e piesa asta) şi peste aproximativ 2 minute mă opresc să-mi iau micul dejun care constă într-un covrig de la un chioşc în drumul liceului.

Ajung pe la fără 2-3 minute , mă aşez şi eu în bancă, vin profii  la ore, în pauze îmi duc veacul cu blonda.În rest în cele 6 ore de liceu , lucrări, ascultări, dictat şi chestii de astea. Ştiţi cum e în liceu.După ce mă văd ajunsă acasă,iau prânzul de care ce cele mai multe ori e pregatit de tati (şi da..bărbaţii sunt buni bucătari) il ascult pe D. la engleză, apoi îmi văd de temele mele.

Logic că în acest timp am deschis tv-ul si pc-ul şi se duce ziua.Asta daca nu intervine un mers la dentist, la cumpărături, o problemă sau o ieşire în oraş.

Cam atat…

PS: daca e marţi, miercuri sau vineri , mă mai uit şi la episodul nou apărut din serialele care le urmăresc.

