Stau de jumătate de oră şi mă gândesc la ce m-am lăsat eu păgubaşă în viaţa asta.Şi stau şi stau..şi mă gândesc şi îmi trec prin cap numai idei de genul  a renunţa să-ţi faci curat în dulap şi să ieşi în oraş sau doar să încerci să-ţi faci tema la mate dar să renunţi şi să participi la o discuţie pe mess.

Dar până la urma am găsit un lucru de care îmi pare rău că m-am lăsat păgubaşă. Ştiu că într-o seară accesam în disperare site-urile cu accesorii şi am dat peste o eşarfă superbă dar care,din pacate,nu era disponibilă decât în America şi desigur că era cam imposbil să o am.  Aşa că,mi-am împregnat în cap imaginea aceea şi peste ceva timp m-am dus la bunica rugând-o să mă înveţe să împletesc. Cred că ştiţi ce înseamnă.
Aşa că m-am apucat dupa un timp de treabă cu gândul de a reuşi să port acea eşarfă.
Desigur că iniţial am scăpat un ochi, apoi două, apoi trei,apoi am uitat cum  stătea treaba, m-am enervat şi am zis că mă apuc a doua zi. De unde : )) ? A venit a doua zi şi eu pentru prima oară când îmi amintesc că m-am lăsat păgubaşă. Prima şi irevocabila dată.

Însă nu e cu un sfârşit trist aşa că pot spune că am găsit ceva asemănător prin oraş pentru a mă consola … însă nu e eşarfa mea!

Pentru prima dată în viaţă particip la un concurs 😛

