Primită de la DrCriss. Merci!

1. Fără să verificați, cât e ora?

  • 18:40

2.Verificați:

  • 18:29

3. Cu ce sunteți îmbrăcat/ă?

  • Un tricou cu Jack Daniels si o pereche de pantaloni negri.

4.Înainte de a răspunde la acest chestionar, la ce vă uitați? 

5. Ce zgomot auziți în afară de cel al calculatorului?

  • Piesa de mai sus şi Tvul.

6. Când ați ieșit ultima dată și unde ați fost?

  • Ieri cu un prieten cu maşina, prin parc.

7. Ce ați visat ieri noapte?

  • Vai , am avut un coşmar.Ceva cu un cutremur, frică,ţipete.

8. Când ați râs ultima oară?

  • Azi .. eu nu merg în Tp’ul din spatele TP’ului ..hai ..nu ai de gând să te maturizezi?

9. Ce aveți pe pereți în camera în care sunteți?

  • Două postere cu Dinamo,nişte definiţii primite la ziua mea.

10. Dacă ați deveni multimilionar peste noapte, ce ați cumpăra prima dată?

  • O casă în Bucureşti.

11.11. Care este ultimul film pe care l-ați văzut?

  • Unu pe Hallmark cu un detectiv.Nu ştiu nume. E serial.

12.Ați văzut ceva ciudat azi?

  • Daaaa..prostia creşte văzând cu ochii!

13. Ce părere aveți despre acest chestionar?

  • E ok.

14. Spune-ne ceva ce nu știm încă!

  • Hm… că jucam fotbal când eram mică?

15. Prenumele copilului dvs, dacă ar fi fețită?

  • Nu ştiu, dar ştiu dacă ar fi băiat 😀

16. Și dacă ar fi băiat?

  • Pff.Edward Philip.

17. V-ați gândit vreodată să locuiți în străinătate?

  • Pentru totdeuna ..nu aş vrea.Temporar  da!

18. Ce ați dori să vă spună D-zeu la porțile Raiului?

  • Că nu am trăit degeaba şi că mă mai pot întoarce.

19. Dacă ați putea schimba ceva în lume ce ați schimba?

  • Maltratarea copiilor.

20.Vă place să dansați?

  • Sunt fată!! Logic!

21. Ce zici de Bush?

  • Îmi e tot aia:D

22. Ce ați văzut la televizor ultima dată?

  • Desenii animate.
