Da.Şi am reuşit să ajung şi la Blog Meet.Dacă la început nu eram atât de sigură că pot ajunge, situaţia s-a transformat , sau am transformat-o, astfel încât să îmi fie favorabilă.

Admosfera foarte relaxantă , oameni foarte deschişi din punct de vedere al comunicării, deşi recunosc că la început eram foarte sceptică  cu privire la acest lucru.Cinci halbe de bere la zece roni , subiecte de la A la Z, poze peste poze (pe care din păcate încă nu le deţin) şi ca element final poliţia care doar avea de gând să ne verifice. Pe cei prezenţi îi puteţi depista uşor, bănuiesc că fiecare îşi va aşterne memoriile pe pagina lui virtuală iar impresiile generale vor fi postate in viitorul apropiat .

Păcat de cei care nu au putut ajunge, însă nu e primul nici ultimul Blog Meet aşă că timp este suficient.Se anunţă băuta de vineri seara dar nu e nimic stabilit deci nu se pot da detalii.Oricând se mai poate face o ieşire neoficială cu cei prezenţi azi.Cine ştie?

Cât despre titlu..cine a venit şi a stat pe lângă Neamţu ştie..cine nu,păcat de ce a pierdut!Hai că eu am plecat la somn, mâine am liceu spre deosebire de alţii care stau şi viseaza până la 12.

