Am început din nou să îmi creionez vise, să visez la cai verzi pe pereţi .. să râd de cea mai mică chestie din care ai putea să râzi…. să ascund în fiecare bulă câte o dorinţă şi să le eliberez prin oraş.Nu te mira dacă vei prinde o bulă colorată ,special în mov, pe care spărgându-o rămâi surprins de conţinut . La cine poate ajunge? Nu am nici o idee însă ştiu că în mâna cui va fi îi voi fura un zâmbet pe care nu am de gând să il mai înapoiez.

E cazul să mă apuc iar de desenat  dorinţe pe cer şi să permit lumii să înceapă din nou a visa , de a zbura sper necunoscutul cunoscut doar de ei  împreună cu fluturii imaginari care îmi coloreaza lumea în mijlocul lunii decembrie.Îmi place să desenz picuri de ploaie care cad atât de lin încât poţi să-i numeri iar înăuntrul lor să-ţi găseşti scrise speranţele arzătoare.

E decembrie.. e luna cadourilor,a bucuriei şi mai ales luna în care încerci să aduci o bucurie cuiva cât se poate de mare pentru tine şi totuşi atât de mic pentru alţii.Nici nu poţi şti cât de mult conteză pentru unii micul tău gest care vine exact când te astepţi mai puţin . Dar na.. nu toţi suntem la fel.

Aşa că ..dacă poţi… apucă-te de colorat vise, de schiţat planuri , de adunat speranţe , de făcut realizări , de desenat fluturi , de împarţit bucurie, de pictat cadouri , de scris scrisori, de calculate zile, de scazut  amintiri, de înmulţit vise, de aruncat tristeţi şi mai ales

de ..aprins luminile din interior

