nebunia Crăciunului…

Am fost astăzi prin oraş să îmi rezolv anumite treburi şi am rămas surprinsă de ceea ce vedeam în jurul meu. Oameni încărcaţi, la propriu, de bagaj, nebunia şi  aglomeraţia pe care o resimte fiecare la sfârşitul lui decembrie ,ca să nu mai zic de nenumăratele  beculeţe care au invadat centrul şi au ajuns chiar şi  la mine în faţa blocului.

Mi-a plăcut tot timpul Crăciunul şi mint dacă  spun acum că nu îl aştept.Întradevăr, am crescut şi senzaţia de a-l aştepta pe Moş a trecut chiar dacă nu ezită a-şi face simţită prezenţa în fiecare an.Însă, nu cred că măcar unul dintre noi nu mai visează aşa, din când în când într-o pondere foarte mică, la poveştile de mult apuse despre Crăciun şi despre amintirile care le avea de când era mic.

Mirosul de portocală, pentru mine este caracteristic sărbătorile de iarnă.     De ce? Nu am putut nici eu să-mi explic dar, ştiu că atunci când simt un miros specific de portocală, se aproprie ziua de 25 şi asta îmi place; dacă mai văd şi reclama asta la TV e clară treaba :D.

Însă mai e aşa mult până la Craciun încât o să vorbim atunci … însă, între timp: Ce cadouri vreţi de la Moş?  Cine ştie..poate Moşul citeşte bloguri sau poate fiecare va fi un Moş pentru cineva.

