• acum stau degeaba
  • afară e urât şi eu mă simt bine
  • îţi vorbesc cum am chef
  • îmi place să dorm şi mă trezesc târziu dimineaţa
  • nu întârzii
  • ce a fost nu va mai fi
  • ploua
  • am trecut peste
  • ţip, cânt, dansez

  • sunt high
  • îmi place laptele cu biscuţi glazuraţi cu ciocolată
  • ador când nu mă înţelegi dar totuşi te chinui
  • când mă trezesc dimineaţa în cel mai plăcut mod posibil
  • niciodata nu am înţeles de ce…sau că am înţeles prea târziu
  • e azi şi nu ieri
  • am încercat deşi am avut, poate, prea mult de pierdut
  • stau în medie opt ore la pc zi de zi
  • ţie îţi pare rău
  • mă uit la desenii animate :”> (poate mai visez la copilarie)
  • vreau din ce  în ce mai mult
  • sunt prea încăpăţânată
  • fac cum vreau
  • mănânc îngheţată de vanilie iarna şi după iau pastile cu pumnul
  • am unele idei mai ciudate ca restul
  • nu mă integrez uşor sau nu vreau să mă integrez  uşor?
  • înca visez noaptea
  • mai am două ore şi termin desenu’
  • mă enervez repede
  • urăsc să cumpăr cadouri pentru că îmi e greu să le mai  dau după
  • am colecţie de pliculeţe de zahăr

Ţie de ce nu-ţi pare rău?

