Stau de mai  bine de jumătate de oră şi încerc să reuşesc să leg trei cuvinte, dar se pare că forţa ma cam lăsat în ultima perioadă.Mă chinui să-mi pun gândurile în ordinea unui copil de clasa întâi ca să pot trece de la linii la litere şi să formez cuvinte.

Nici nu ştiu dacă ce am scris mai sus are o corelaţie din punct de vedere gramatical dar mai ales logic, dar nici măcar nu o să mă supun efortului de a reciti sau de a corecta anumite greşeli,probabil existente.Va fi singurul articol pe nu o să-l editez pentru că nu spune nimic şi mai mult ca sigur dacă îl citeşti nu înţelegi mare lucru.

Trăiesc un deja-vu de care sunt sătulă  şi pe care îl repet la nesfârşit fiind conştientă încă de la început de finalul catastrofal care va avea un impact , poate fatal, pentru mine.Nici măcar nu ştiu de ce scriu ceea ce scriu, pentru ca nici măcar nu mă simt în stare să spun ceva.

 Mdea…şi cică în starea asta trebuie să ma duc la două aniversări…

