În  ultima perioadă mă confrunt cu dileme „existenţiale”. De exemplu ( şi îmi e milă de Georgiana care în fiecare oră trebuie să-mi asculte opiniile):

  • Cum se scrie corect: filozofie sau filosofie? Însă înclin pentru varianta cu „z” deoarece un prof universitar mi-a zis că , deşi cuvantul îşi are provenienţă din limba greacă, în limba română „s” intervocalic se transformă în „z”; aşa cum este şi cazul cuvântului de origine franceză “vitesse” care în limba română se traduce “viteză”.
  • Cum înmulţeau romanii cu numere de genu XLVIII? ( nici nu ştiu dacă există numărul ăsta)
  • De ce când arunc o monedă iese tot timpul ce nu aleg eu? Dar tot timpul!
  • Cum se poate ca o excepţie să confirme o regulă, când excepţiile sunt exact cele care desfiinşează legea?Voi nu a-ţi auzit expresia „Excepţia care confirmă regula”?
  • De ce Maxwell e mai deştept ca Einstein ? 😀

Eu când spun că liceu dăunează..nimeni nu mă crede!

