n.e.

 

Dacă până acum mai speram la vreme bună şi la măcar câteva raze, acum m-am convins cu adevărat că lucrul acesta e cam imposibil.Vremea e cât se poate de urâtă, încât îţi vine să-ţi iei liber de la servici sau să nu te duci la liceu şi să stai toată ziua în pat.E exact ca în poeziile bacoviene unde numai nuanţele de gri, împreună cu ploaia şi vântul  predomină dând senzaţia de frig pe care o simt până în măduva oaselor.

Simboliştii cred că adoră perioada asta a anului,însă majoritatea dintre noi visează la vară.Parcă m-am săturat dimineaţa să mă trezesc şi să-mi iau geacă pe mine.Visez la căldură! Şi da ..îmi place toamna , însă doar 26 august până pe 2-3 septembrie.Ador când nu e cald dar nici frig.. când nu e soare dar nici ploaie… când frunzele sunt în copaci dar totuşi şi pe jos… când lumea oscilează între două anotimpuri şi nu ştie spre care să se îndrepte: vara sau iarna, trecut sau viitor?

