2

 

 Una în care credeam şi eu până în urmă  nu cu mult timp.Dar cum lucrurile se schimbă,situaţii suferă transformări dramatice , mor oameni de care nimeni nu-şi mai aduce aminte după câteva luni,aşa că şi eu m-am obişnuit cu ideea de a nu mai cere nimic în schimb. Dacă vreau să fac un lucru,dacă pot să îl fac şi mai ales dacă îl fac, nu am dreptul să mai cer nimic în schimb.

De ce tot timpul trebuie să aştept ca cineva să răspundă exact aşa cum fac şi eu, să-mi întoarcă vorbele ..aici e cea mai mare greşeală..de ce tot timpu trebuie să asteptăm ceva în schimb? De ce nu putem oferi,dacă asta vrem, fără teama de ce se va întâmpla sau cum se va  reacţiona. Tot timpul vroiam să fie la fel, dacă dau să şi primesc, dar am învăţat  pe parcursul unor luni blestemate , că lucrurile nu mai stau chiar aşa. Nu ai cum să manipulez mintea personelor care contează ..sau poate că nu vrei.Nu mai are rost să aştepţi ceva în schimbul la ce oferi.

Dacă oferi..oferi pentru că poţi, pentru că simţi şi mai ales pentru că asta e ceea ce vrei!

