Actualizate recent

 

Am participat pentru prima dată în viaţă, din obligaţie, la deschiderea Clubului Copiilor din Roman.Ceea ce ma surprins e faptul că la 11 fix( exact aşa cum era stabilit) uşile s-au deschis iar sutele de persoane ( fără să fac nicio exagerare) şi-au manifestat interesul pentru puştii de care erau însoţiţi.

Mă bucură faptul că, măcar se încearcă să se găsească soluţii şi cel mai bine e să se înceapă cu ceea ce reprezintă acum viitorul.Nu ştiu cât va schimba aceste manifestări părerile deja formate, dar decât să se stea degeaba mai bine să se facă ceva pentru micuţi. Şi da , zic micuţi pentru că media de vârstă era undeva pe la nouă ani. Aşă că, dacă aveţi fraţi,nepoţi sau copii daţi-le posibilitatea de a se juca într-un cadru organizat şi poate îşi vor descoperi şi un talent ascuns.Ce li se oferă anul acesta? Cercuri de arte decorative, gimnastică,orientare turistică (la asta aş participa şi eu ..dar na..vârsta nu-mi permite),informatică,şah,muzică vocală şi instrumentală, pictură, carting.

Nu vreau să ştiu dacă prin spatele acestor lucruri stau ascunse manifestări politice sau de alt tip,dar chiar nu cred că mai contează.Exceptând faptul ca m-am simţit cam bătrână faţă de ce era în jurul meu, m-am umplut de energie  şi de amintirile din copilăria de mult apusă.

