Primită de la Caleb,(Cosmin) ,Dinamovistul  sau cum vreţi să îi mai spuneţi.Ideea e că trebuie să mulţumesc … hai să văd cui am să îi mulţumesc.

1.Mulţumesc …în primul rând alor mei că s-au gândit să mai aducă o pacoste pe pământ

Dar să lăsăm lucrurile serioase.

2.Mulţumesc… piesei care o ascult acum că îmi face ziua puţin mai bună

3.Mulţumesc… fratelui care vrea la PC din cinci în cinci minute

4.Mulţumesc… site-urilor online care îmi mănâncă toţi banii

5.Mulţumesc… LUI că mi-a dat de înţeles că încă nu pot avea tot ce mi-am dorit

6.Mulţumesc …mie că încă mai pot duce

7.Mulţumesc …oamenilor de pe stradă care se uită ciudat la mine.NU ..nu am scăpat de la spitalul de nebuni

8.Mulţumesc… ţie că citeşti ce scriu eu pe aici

9.Mulţumesc… puţinelor persoane care încă mai sunt aici

Cred că aici se opresc mulţumirile mele. Restul ( dacă mai există) se zic faţă în faţă.

Leapşa merge la cine vrea să mulţumească!

