• deşi îmi pasă trebuie să îl las liber
  • ar trebui să mă bucur chiar daca nu am chiar tot ce îmi doresc
  • banii nu pot cumpăra cei şapte ani de acasă
  • micile întâmplări zilnice fac viaţa mai spectaculoasă
  • oricât aş vrea eu , ţie nu îţi va păsa
  • sub scutul cu care ne acoperim e cineva care vrea să fie apreciat şi iubit
  • ignorând faptele situaţia nu se schimbă  şi nici nu se rezolvă
  • dacă iţi faci planuri pentru a te răzbuna pe cineva nu faci altceva decat să îi permiţi să continue să te rănească
  • alte lucruri,nu timpul,vindecă rănile
  • oricât mi-aş dori,unele lucruri nu pot fi schimbate
  • uneori mi-aş fi vrut să fiu în locul tău
  • cea mai uşoară cale de a învăţa e să mă înconjor de oameni mai deştepţi ca mine
  • toţi oamenii noi pe care îi întâlnesc merită să fie salutaţi cu un zâmbet pentru prima dată
  • până nu te îndrăgosteşti nimeni nu îţi pare perfect
  • viaţa e uneori grea , dar eu sunt uneori  mai puternică!
  • ocaziile nu sunt niciodată pierdute.Vreau să cred că altcineva  va profita de cele omise de mine
  •  dacă vrei , fericirea se ascunde de tine
  • aş vrea să fi spus celor dragi ce simt  înainte de a fi prea târziu
  • zâmbetul e un mijloc foarte ieftin de a arăta mai bine
  • nu pot schimba felul în care percep unele lucruri dar pot schimba acele lucruri
  • cu toţi dorim să ajungem pe vârful muntelui însă toata fericirea  şi plăcerea sta în procesul însuşi al urcuşului
  • cel mai bine e să dăm sfaturi în doar două situaţii:
    1.când ţi se cer    2.când e o situaţie de viaţă şi moarte
  • cu cât am mai puţin timp cu atât înfăptuiesc mai  multe lucruri

 

