7

 

  • şapte note muzicale
  • şapte culori în curcubeu
  • şapte zile în săptămână
  • există şapte păcate şi şapte virtuţii capitale.
  • Iius a rostit şapte cuvinte pe cruce
  •  Dumnezeu s-a odihnit în a şaptea zi
  • între Paşte şi Rusalii sunt şapte săptămâni.
  • în visul lui Iosef aceste a vazut: 7 vaci grase,7 vaci slabe,7 spice viguroase,7 spice plăpânde.Visul tradus de Iosef :Egiputul va trece printr-o perioadă de 7 ani foarte bogat şi următori 7 ani va fi o mare săracie,cu seceta foarte mare.
  •  numărul 7 era un număr sacru pentru toate popoarele civilizate ale antichităţii.
  • numărul 7 era socotit numărul perfecţiunii,simbolul radiant cu multiple feţe.
  • cifra 7 produce o vibraţie specială.
  • ca număr întreg 7 este Atotputernic,fiind indivizibil.
  • cifra 7 – simbolul dorinţei de perfecţiune
  • cifra 7 îi predispune pe cei aflaţi sub patronajul ei să-şi dorească cu orice preţ perfecţiunea. Chiar dacă uneori nu înţeleg nici ei însişi la ce se refera cu exactitate şi nici cum să o atingă. Persoanele cu acest număr al destinului îşi doresc întotdeauna mai mult decât pot avea, ceea ce le provoacă o permanentă stare de nelinişte. Si cu cât tânjesc mai mult să se simtă împliniţi, cu atât se simt mai nefericiţi. Deţin înşă darul de a-i însufleţi pe oameni, sunt optimişti, au o inteligenţă emoţională foarte dezvoltată. Au tendinţa de a-i idealiza pe cei la care ţin sau de a cere prea mult de la ei.

Pentru mine ..nr 7

  • 7 -numărul  jucătorului meu preferat
  • 7 -numărul meu de la catalog
  • 25- ziua mea de naştere   2+5=7
  • 27 o zi foarte importantă
  • 7 ziua de naştere a „surorii mele” 😛
  • pe 7.07.2009 am luat permisul   9-2=7
  • numele meu complet conţine exact 16 litere   1+6=7
  • nu exist este format exact din 7 litere

 

Cred că mai sunt şi alte lucruri care mă leagă de acest număr însă nu-mi mai dau seama pe moment.Tu mai ştii semnificaţii ale numărului şapte?

În acest moment am exact 7 comentarii la acest articol!

