nopti-albe

 

Aştept cu atâta nerăbdare iarna.Vreau să vină iarna ..vreau să fie întuneric de dimineaţă până seara,vreau să existe doar o clipă de lumină de care să pot profita.

Îmi doresc atât de mult să mai am parte de serile de iarnă în care mă plimb prin oraş cu caştile.Îmi doresc serile de joi, îmi este dor de zăpadă…răceala…şi vânt.

Îmi doresc să fie iarnă pentru că atunci simt cea mai mare căldură în interiorul corpului.Vreau să fie iarnă să simt că traiesc … vreau să  fie iarnă pentru că atunci toata lumea e grăbită iar eu mă pot bucura de liniştea din jur.Ador să aud sunetul zăpezii atunci când o calc.

Vreau să fie iarnă pentru că se împlineşte un an…vreau să fie iarnă ca să pot retrăi anumite senzaţii..vreau să fie iarnă ca să înceapă totul.Vreau să fie iarnă pentru că atunci mă simt cel mai bine..vreau să fie iarnă ca să fii lângă mine…vreau să fie iarnă pentru că atunci sunt fericită şi zâmbesc chiar dacă e pentru un minut …vreau să fie iarnă pentru că atunci mi-ai arătat cum e să ai încredere în tine… vreau sa fie iarnă să adorm din nou…vreau să fie iarnă şi să fie în 27.

Vreau să fie iarnă ca să putem visa împreună…vreau să fie iarnă ca să adorm cu gândul la tine..vreau să fie iarnă ca să ne jucăm cu fulgii de nea.Vreau să fie iarnă pentru a fi noapte..vreau să fie iarnă ca să te fac să  zâmbeşti.. vreau să fie iarnă ca să uiţi de probleme..vreau să fie iarnă ca să te bucuri şi să fii fericit din nou…vreau să fie iarnă ca să te pot săruta din nou.. vreau să fie iarnă …pentru că îmi doresc să fie iarnă.

Însă…nu vreau să fie iarnă..pentru că în iarnă s-a terminat tot!

