Oare unde am ratat-o? Unde am fost atunci când a batut la uşa mea şi nu i-am deschis.Dacă o fi venit e clar că nu am fost să o primesc. Oare unde eram? Să fi fost pleacată din oraş exact atunci când îmi venea rândul sau să fi chiulit de la ceea ce trebuia să fie cea mai importantă lecţie din viaţa mea?

Oare am vazut-o pe stradă şi am ignorant-o? Oare am fost vreodată aproape de ea şi i-am dat cu piciorul ,ca intr-o minge,pentru ca apoi să fug cu disperare să o recaut? Oare am fugit eu de ea sau ea de mine? Sau poate s-a ascuns ea de mine?  Oare voi fi vreodata lângă ea ,să pot vorbi şi să înşeleg de ce nu mi s-a aratat ?

Si totuşi? Sunt sigură că într-un moment de neatenţie am evitat-o, am sarit-o , nu am remarcat-o şi acesta a fost un momentul fatal din viaţa mea. Oare cum ar fi fost dacă era lângă mine? Oare totul era la fel sau ceva s-ar fi schimbat ? Oare am pierdut-o pe drum în graba mea de a caută lucruri fugitive care nu au nici o valoare? Oare am calcat-o în picoare şi am strivit-o exact ca un copil care vede ceva mult prea frumos şi devine invidios preferând să o omoare decât să suporte gândurile care i le reproşa conştiinţa sa.

Poate că nu ar trebui să vină încă,sau poate că nu e pentru mine.Poate că vreodată o să mă întâlnesc cu ea şi atunci îmi va spune de ce s-au întâmplat lucrurile aşa cum s-au întâmplat!

Si totuşi?  Unde o fi? Pentru ca de existat ,sigur există? O văd în jur, o vad cum se agita,cum fuge,cum se întoarce ,cum arde,cum îşi doreşte să fie găsită de cel mai ascuns lucru, cum se  bucură de razele soarelui dar eu..eu nu o gasesc.

Si oare totuşi..unde o fi ea?

