nu exist

 

Poate că asta e greşeala mea..vreau repede..dar chiar nu mai înţeleg nimic.Am impresia că sunt cuprinsă de un haos prea mare pe care nu-l pot organiza pentru ca e aşa de bine transfigurat într-o ordine catastrofală.Am impresia că daca aş pune un lucru la locul lui s-ar muta singur în altă parte tocmai pentru a mă termina pe mine.Fac lucrurile cum trebuie,dar rezultatele sunt pe dos, mă chinui să ies  la testul final destul de bine dar observ că,oricât m-aş chinui,e exact aceeaşi chestie din totdeuna.

Oare ar fi cazul să renunţ? Şi dacă renunţ exact când totuşi s-ar mai putea schimba ceva? Chiar nu mai înţeleg , încerc să pun haosul în ordine dar mă îndoiesc că voi reuşi.Nu mai ştiu cum să fac să fie bine.Poate că am nevoie de timp, poate că cer prea curând rezultate, dar parcă lipsa rezultatelor mă demoralizează şi simt că muncesc în zadar.

Chiar nu mai înţeleg ce ar trebui să fac,cum ar trebui să fac sau dacă ar mai trebui să fac! Poate că acea greşeală e la mine sau poate că nu, dar sincer, nu mai înţeleg nimic.Încep să cred ca înţelepciunea vine exact atunci când nu mai ai ce face cu ea.

Am plecat! Săptămâna viitoare iau decizia finală.

