nu exist

 

Nu e o noutate că generaţia care vine din spate nu mai ştie ce însemnă o mâncare sănătoasă sau jocurile în aer liber care te solicită din punct de vedere fizic.Nu e nici o mirare că atunci când le propui un fruct îţi cer o ciocolată sau că un PC a luat  locul unei partide de fotbal sau de volei.Însă ceea ce nu poate nega nimeni este că generaţia nouă este una foarte inteligentă care se adapteaza enorm de uşor la lucrurile noi care li se impun.

De ce zic toate astea?  Pentru că azi am fost cu D. la cumpărături şi la un moment dat îi propun să lase cicolata şi să cumpere nişte fructe.Şi am primit explicaţia,care ma lăsat fără cuvinte, de ce nu mănâncă el fructe „Nu! Eu nu manânc fructe.Şi ştii de ce?Pentru că fructele îţi dau energie, energia duce la sport, sportul duce la faimă, faima duce la femei, femeile au SIDA şi SIDA duce la moarte.În concluzie, fructele duc la moarte.Deci, ce spui, îmi iei ciocolata?”

Desigur că această explicaţie a fost făcută doar pentru a-şi cumpăra el ciocolata şi în nici un caz pentru că ar crede cu adevărat că fructele ar duce la SIDA. Dar totuşi, de la fructe la SIDA era o graniţă prea mare pe care el a diminuat-o.Şi..da..mă înşelam când credeam ca e la fel de dus ca mine,pentru că eu par mai normală în comparaţie cu el.

