madonna_and_michael_jackson

 Ştiu că ce o să-ţi spun nu e nimic nou, dar eu una, sunt prea sătulă de chestia asta.

A murit MJ. OK…şi toată lumea  a intrat într-o isterie totală. Televizat cazul lui zile bune,declaraţii peste declaraţii, presupuneri peste presupuneri, idei preconcepute şi mai ales fani peste fani.De unde au apărut aceşti fani n-am nici cea mai mică idee (pentru că în timpul vieţii a fost mai mult criticat decât admirat). Mania a fost atât de mare încât pot declara şi eu, cea care avea o părere extrem de proastă de MJ. mă apucasem în acea perioadă de ascultat piesele lui.

Eee, a trecut perioada MJ. a fost puţin calm şi linişte şi acum urmează Madonna.Vezi cum vine ea la aeroport, cum se dă jos din avion , cum e îmbrăcată, dacă are tocuri,urmăreşte maşina ca să vezi  la ce hotel se cazează,vorbeşte la toate ştirile despre asta , zimi că stă 3-6 ore în sala de fitness.

Am ajuns să ştiu că vrea 500 de trandafiri în camera şi o sală de sport special pentru ea.Sincer? Chiar nu mă interesează şi m-am săturat unde deschid TV-ul să aud de Madonna.Nici dacă mi-ai da un bilet pentru cocnert nu m-aş duce 

.Şi..nu..nu sunt deloc curioasă să văd ce manie îi mai apucă pe români!

