nu exist

 

Ori m-am prostit eu de tot ori cei din jurul mei sunt într-o continuă descreştere intelectuală. Ori lumea o apucă pe căi greşite ori laptele pe care l-am băut ieri dimineaţă avea ceva. Ori e vorba numai de idioţi şi idioate ori aşa îi văd eu mai nou.

Cum să nu te apuce toţi dracii dumnica,când ai şi tu somnul pe care îl meriţi după o săptămână nu tocmai reuşită şi plină de alte nebunii, se trezeşte un nene să claxoneze.Deja te scoate din visele tale şi începe să te readucă la realitate. Zici „nu-i nimic” prin somn şi încerci să adormi iar. Da da ţi-ai găsit  .. vise că ai putea adormi iar,că încep si alţi idioţi şi idioate să  facă exact ca Idiotul Suprem şi participi la o adevărată serenadă a claxonelor exact în faţa blocului la tine. Iar daca mai ai şi norocul de a avea un semnafor pe care,desigur, idioţii l-au prin pe roşu sigur o să ai parte de cea mai frumoasă trezire din ultima perioadă.

În ciuda zgomotului infernal pe care îl produc, eu nu înţeleg scopul acestor manifestări. OK, trebuie să ştie toată lumea că domnul X a luat-o pe tipa Y, ca de acum vor fi doar un Z  şi vor avea o viaţă „frumoasă şi lipsită de griji”? Ştiu că eşti încântat de ideea că nu vei mai fi singur, că ţi-ai găsit perechea şi că te simţi cea mai importantă persoană în acel moment.Ai impresia că toate grijile tale au dispărut, că D-zeu te-a adus pe pământ pentru a trăi acel moment. Sincer… nu mă interesează !!  Aşa că ,vă rog, scutiţi-mă de chinul de a mă trezi in fiecare sâmbătă şi dumnică în frumoasele voastre manifestaţii care mi se par de un bun simţ şi o calitate care lasă mult de dorit.   Oricum, dragostea e oarbă dar căsnicia o să vă  readucă vederea!

Voi sunteţi de acord cu astfel de chestii?

