lumanariparfumate_b

Tot ce îmi doresc este ordine, linişte, nişte lumânari parfumate şi muzică bună!

După ce m-am apucat eu de modificat camera mea s-au gândit ai mei că ar fi cazul să mai facă şi ei ceva.Şi uite aşa, trebuie să suport să mă trezesc dimineaţa ( însemnând 7-8) în sunetele bormaşinii şi a ciocanului, să suport praful din casă pe care îl şterg din cinci în cinci minute, să îndur ordinea dezordonată,să încerc să-mi păstrez calmul şi să nu fac o criză de nervi.

Însă asta nu e tot. Dacă înainte puteam sta şi la TV si PC în acelaş timp,acum s-a gândit tata să se apuce de făcut şi instalaţia electrică din camera mea.Şi uite aşa, stau eu cu o singură priză (din zece) şi trebuie acum să mă hotărăsc dacă să stau pe net sau să ma uit la TV.Deci dacă nu sunt pe mess clar urmăresc un film.Ca să nu mai zic de telefoane, placă de păr sau MP4 puse la încărcat iar pentru asta trebuie să scot boxa din priză.Un chin!

OF,OF şi iar OF..şi toată chestia asta o să dureze încă patru zile însă,până atunci, take care kiddo!

