Ce i s-a mai dat omului să vadă sau,mai bine zis, să audă.

Să încep cu începutul. Am fost azi la Agapia Veche  ( e o mănăstire pentru necunoscători) , am avut nişte treabă cu familia pe acolo şi ca să profite ai mei de situaţie s-au gândit să sfinţească maşina. Nimic anormal până aici.  Au făcut ai mei ce trebuia ( tot felul de chestii cărora nu le înteleg rostul..dar să nu vorbim despre asta)  şi vine preotul la maşină. Începe nenea să zică nişte chestii, să cânte puţin, să citească un pomelnic,să se intereseze de cât e motorul,să dea cu apă sfinţită prin maşină.Iar nimic anormal până aici.

Şi ce să audă urechile mele.  Cică se cântă ” La mulţi ani”. OK. Da, să o stăpâneşti sănătosă, fără incidente ,bla bla bla  şi începe ritmul de la „veşnica pomenire” cu versuri de ” la mulţi ani”. Rămân blocată, mă uit ciudat la ai mei, preotul cântă în continuare iar pe mine mă apucă râsul,atât de tare  încât s-au oprit toţi din cântat şi se uitau la mine. Logic că ai mei au zis că ar fi fost frumos să mă abţin de la asemenea chestii, însă nu e vina mea că nu am putut suporta situaţia decât printr-o ieşire de acest gen.  Oricum .. cum poţi sâ-mi cânţi mie despre cum să fiu sănătos şi să trăiesc mulţi ani pe aceeaşi melodie pe care,săracii oameni,îşi plâng morţii. Parcă totuşi,nu are logică,nu înţeleg rostul care cred că nu există. Dar fie,cum zice Badea şi cum îmi place mie  „Trăim în România şi asta ne ocupă tot timpul.”

AA..da..să-mi amintiţi să vă spun şi de cum îşi furau măicuţele mâncarea sau cu D. se întrebă dacă există net prin apropiere pentru a-şi verifica mailul. Şi să nu mă înţelegeţi greşit, nu am nimic cu aceste chestii legate de religie pe care le practică lumea..dar totuşi!

