greysanatonylt8

După ce am vizionat tot felul de seriale ( de la Prison Break la Gossip Girl) am hotărât să iau o pauză,deoarece eram mult prea plictisită şi nu mai avea nici răbdare să mai urmăresc ceva cu o oarecare atenţie.

După un timp( câteva luni e mult) m-am hotărât să mă reapuc de „sportul” acesta , aşa că, am deschis frumos TV-ul  şi am căutat ceva care să-mi placă . Uite aşa am descoperit „Grey’s anatomy”.Deşi urmăresc sezonul trei,am început să mă prind cum stă treaba; doar viaţa unor tineri care încearcă să devină medici şi care se zbat să rămână oameni trăind experienţe limită,atât în viaţa profesională cât şi în cea personală.

Nu vreau să mă apuc acum de povestit,deoarce puteţi citi un milion de articole despre asta pe net, în special de AICI, însă nu strică să mai speri că unii medici sunt oameni iar la finalul fiecărui serial să te poti alege cu o morală ( fiind decizia ta dacă eşti de acord cu ea sau nu). Îl puteţi viziona de la ora 00:15 pe TVR 1 sau ,fiind persoane deştepte, găsiţi voi o modalitate de a-l achiziţiona.

Hai că ma întorc la episodul 20 ;).  Apropo..ce alte seriale mai urmăriţi sau ar trebui urmărite?

