nu exist

 

Îmi  propusesem ca de acum să scriu numai posturi optimiste dar cum poţi să scrii despre ceva ce nu te caracterizează, ceva care nu simţi sau nu-ţi place?
  
Mi s-a reproşat de multe ori că am o gândire negativistă  şi poate din cauza aceasta atrag lucrurile negative din jurul meu,însă cum aş putea să scriu că soarele străluceşte pe cer, că iarbă e verde şi că miroase a natură proaspăt trecută prin ploaie,când soarele nu şi-a mai făcut apariţia de câteva luni bune, când iarbă e de mult veştejită iar singurul miros pe care-l simt e cel a-l disperării ca după o  furtună. 
Cum aş putea să te mint,să-ţi zic ţie,celui care ai ajuns până aici a-mi citi articolul, că mă simt excelent, că radiez de fercire,că nu se poate mai bine, când ştiu că mă zbat să ies de unde sunt, când vreau ca cineva să-i spună fericirii şi adresă mea sau când caut să găsesc o persoana care să simtă şi să gândească la fel că mine cu care să pot vorbi.

Cum poţi pretinde să comunic cu tine dacă mai nou cuvintele nu însemnă nimic?Cum poţi să mă pui să cred în promisiuni dacă ele nu se respectă sau să mai cred în tine dacă m-ai adus la disperare? Ce multe s-au schimbat.Încă nu pot să cred ce mult m-am schimbat sau m-ai schimbat ori,poate, am vrut eu să mă schimb.Nu ştiu,nu vreau să ştiu sau,da,vreau să ştiu!În fiecare seară îmi pun aceeaşi întrebarea:ce mă schimbă? Şi pot găsi o mie de răspunsuri însă niciunul suficient de puternic că să mă poată satisface.

 Poate  răspunsul îl ştiu, poate e acolo, dar nu vreau să-l readuc la suprafaţă deoarece ar putea deschide răni vechi sau poate ar cicatriza rănile existente.Poate ar schimba situaţia, poate ar echilibra balanţa,poate m-ar aduce pe linia de plutire sau poate m-ar scufunda.

Ps:acesta este doar un articol şi trebuie tratat  atare

