nu exist

 

mare

soare

plajă

admosferă

calitate

într-un cuvânt Voltaj

 

..m-am trezit cu un chef nebun de a asculta Voltaj. De ce?  Nu-mi pot da seama,însă, ştiu sigur că e cam singura trupă din România care mă face să sar,să-mi pară rău când se încheie concertele lor iar melodii sună la fel de bine live ca şi in playlistul meu.

Singura trupă care nu vreau să se despartă ( împreună cu Holograf), singura la care nu pot rata un concert indiferent de situaţie, singura care ma face să trăiesc momentul la maxim, singura care are versuri în care  mă regăsesc şi cam singura trupă care nu mai are de gând să scoată albume ci doar câte un single la câteva luni( au fost suficient de deştepţi să realizeze că,oricât de bun ar fi un album, lumea nu îl va cumpăra..pirateria e în vogă)

Aşa că azi vă las cu prima melodie pe care am ascultat-o azi purtând semnătura Voltaj

Site oficial Voltaj

