carti

  • „Nici o răzbunare nu e mai cumplită ca aceea care izvorăşte din dragoste.”
  • „Recunosc,sunt un om ciudat,dar aşa sunt ,ce vrei?”
  • „Scăpasem ca un neghiob frânele din mâini şi acum mergeam la voia întâmplării.”
  • „În conştiinţa mea domneşte pustiul,acalmia,haosul-ca după o catastrofă.”
  • „Sunt unele lucruri în iubire care nu se pot spune decât în taină.”
  • „Cum să facem să ne salvăm iubirea de călăul ei -TIMPUL?”
  • „E de preferat iadul cu o femeie deşteaptă decât paradisul cu una proastă.
  • „Aleşii dragostei absolute sunt excepţii tot atât de mari ca şi geniile.”
  • „Marile pasiuni rămân necunoscute,se consumă în anonimat.”
  • „Îmi pare rău că ma durut purtarea ta.”
  • „Imaginea e cel mai important lucru din viaţa noastră.”

  • „Dacă nu ai încercat niciodată, înseamnă că nu ai trăit niciodată.”
  • “Dacă iubeşti pe cineva lasă-l liber …dacă se întoarce e al tau ..dacă nu ..înseamnă că nu a fost niciodată.”
  • “Eu mă consider cel puţin egalul celor cu care vorbesc,dar în niciun caz din aceeaşi lume cu ei.” 
  • „Numai haosul aruncă la suprafaţă întrebări dureroase.
  •   “El şi ea erau Începutul şi Sfârşitul.”
  • “Căutarea reciprocă,inconştientă şi irezistibilă e însuşi rostul vieţii omului.”
  • “Numai imbecilii nu-şi schimbă părerea.”
  • “Viaţa nu se măsoară în ani ci în secunde.”
  • “Daca nu ar fi proşti,deştepţii ar muri de foame.”
  • “Niciodată nu poţi şti ce se ascunde în spatele unei priviri.”
  • “Sunt om-nimic din ceea ce e omenesc nu e departe de mine.”
  • “Exista unii oameni care văd lucrurile aşa cum sunt şi se întreabă “de ce?”.Eu însa văd lucrurile cum ar putea fi şi mă întreb “de ce nu?”
  • “-De ce sunteţi voi aşa de complicaţi?
    -Pentru că am pierdut simţul simplităţii!”
  • „Să iubeşti nu înseamnă să renunţi la libertatea ta ci sa-i dai un sens.”
  • “…mici puncte de suspensie până anul viitor.”
  • „Tot ce e frumos e un vis!”
  • „Nu pot să ascund şi nici nu vreau.Îmi pare bine că ai suferit!”
  • „Îmi îngroş cât se poate epiderma sufletului să o fac impermeabilă.”
  • „Sufletul nu poate fi resetat.”
  • „Neglijenţă totală.Nepăsare oarbă.”
  • „A şti să râzi în clipele tragice înseamnă că stăpâneşti tragicul.”
  • „Cu tine şi formulele matematice se-ncurcă.”
  • „Viaţa unui om e un nesfârşit şir de erori.”
  • „Viata e scurtă şi n-ai timp sp te opreşti mai mult decât trebuie pentru că te calcă ceilalţi din spate.”
  • „Nimic nu e adevărat şi totul e posibil.”
  • „Şi basmele se termină dintr-un motiv.”
  • „Nimicul te aduce, nimicul te reia.”
  • „Explicaţiile nu modifică niciodată realitatea.”
  • „Când iubeşti eşti serios,pentru că durerea nu rade.”
  • „Cel mai mare omagiu adus dragostei e să o ascunzi cât mai bine.”
  • Ce o să-ţi spun nu e uşor de înţeles, e imposibil de admis,dar dacă ai vrea să-mi asculţi povestea ,dacă ai vrea să ai încredere în mine ,atunci poate că vei sfârşi prin a mă crede şi asta e foarte important pentru că eşti,fără să ştii,singura persoană din lume cu care pot împărţi acest secret”

_____________

ceea ce mi-a atras atenţia în câteva cărţi.

 

