Eu am râs destul aseară ( pe la 1 noaptea) cu Cosmin

 Extrase din declaraţiile date de şoferi după accidente

  • cealaltă maşină a intrat în mine fără să mă atenţioneze asupra intenţiilor ei
  • m-am lovit cu un camion staţionat venind din sens invers
  • am plecat la marginea şoselii, m-am uitat la soacra mea şi am dat peste un parapet
  • încercând să omor o muscă am intrat într-un stâlp de telegraf
  • conduceam maşina de 40 de ani când am adormit şi am avut accident
  • când m-am apropiat de intersecţie,un semn de STOP a apărut în locul în care nu mai apăruse niciodată până atunci
  • nu am reuşit să opresc maşina la timp
  • ca să evit lovirea  oglinzii maşinii din faţă am călcat pietonul
  • o maşină invizibilă a apărut de nicăieri,mi-a lovit vehiculul si a dispărut
  • pietonul nu ştia în ce direcţie să se îndrepte aşa că l-am călcat
  • cauza indirectă a accidentului a fost un ins mărunt într-o maşină mică cu gura mare
  • stâlpul de telefon se apropia repede.Am încercat să virez înafara direcţiei lui însă m-a lovit în faţă
  • apropiindu-mă de intersecţie nu am vazut nici o maşină în dreapta aşa că am lovit maşina din faţă
  • parbriz spart.cauză necunoscută.probabil voodoo.
  • maşina din faţă a lovit pietonul,acesta s-a sculat aşa că l-am lovit şi eu

Râde şoferul din mine :))

