batrani

Cine nu are bătrâni să îşi cumpere!

Aşa sună un proverb românesc care prezintă o vechime considerabilă în istoria limbii.Însă mă întreb unde sunt acei bătrânei,singurii care ţi-ar putea da un sfat exact în momentul prielnic şi care să te ajute să rezolvi dificultăţile prin care treci?

Unde sunt bătrânii care cu atăta tâlc îţi povesteau istorii care,deşi greu de crezut, puteau să te convingă că unele minuni există şi că în viaţa fiecaruia va apărea exact în momentul în care ai cea mai mare nevoie?   Nu-mi spune că tu nu simţi nevoia unei persoane mai în vârsta care să contribuie la modelarea caracterului tău şi care să reuşească să îţi întipărească anumite principii de  respectat în viaţă indiferent de religie,etnie sau culoare( mă refer la respect,demnitate şi bun simţ).

Însă,mai nou,pot spune că sunt cu adevărat scârbită de persoanele în vârstă care au reuşit să se adapteze(în modul cel mai negativ) la noul comportament ale adolescenţilor. E foarte ciudat,ca să nu zic comic sau lamentabil, sa vezi cum o persoană matură se comportă într-un mod caraghios  penibil defilând cu o vestimentaţie sau de makeup sub orice critică.

Nu ..nu-i critic,însă eu doar mi-am expus punctul de vedere. Oricum,mă consider una din persoanele norocoase,care au alături un bătrân ce e în stare să facă orice pentru a-mi fi bine şi chiar mă mândresc cu asta,deşi,nu îi arăt respectul cuvenit în cele mai multe situaţii.

Sper să contaţi şi voi pe persoane de genul acesta,pentru că oricât de ciudat ar suna,există şi oameni care reuşesc să se adapteze noilor comportamente adolescentine în cel mai frumos mod posibil: combinând atât concepţiile lor învechite cât şi conceptele noastre extreme,ajungănd la un echilibru bun de urmat.

