paralel

 

S-a mai dus un an de liceu, s-a mai încheiat un capitol din viaţă,s-au distrus lucruri,s-au destrămat prietenii,s-au rupt relaţii, însă se va scrie altă pagină din cartea începută în 1991.
Nu cred că are rost să fac un bilanţ al lucrurilor plăcute care s-au întâmplat pentru că, în ciuda faptului că au fost multe, cele negative au prioritate şi nu sunt aşa plăcute (majoritatea dintre ele le-am scris într-un post anterior ) .
Ce se va întâmpla de acum? Sigur vor fi multe lucruri de pus la punct, multe chestii de rezolvat şi nu în ultimul rând multe clipe de trăit.
Pentru început mai am treaba cu şcoala de şoferi iar daca scap şi de ea ..mă fac criţă :D… glumesc ..doar va fi un punct împortant pe care l-am atins.
Am la dipoziţie trei luni în care să rezolv două lucruri foarte importante şi de învăţat pe cel de-al treilea. Oricum,am să mai scriu despre asta .

Ştiu că articolele sunt foarte puţine, şi uneori mult prea scurte ,dar nu mai aveam timp, inspiraţie, susţinere şi nici chef să mai fac ceva nou; să spunem doar că motivul în care mai credeam a dispărut.
Acum, eu ce pot să spun? Bucuraţi-vă de vacanţă, petreceţi cât mai mult timp alături  de persoanele care contează pentru voi, învăţaţi lucruri noi şi care nu au nicio legatură cu domeniul în care excelaţi , gandiţi-vă la o facultate pentru viitor şi  citiţi o CARTE.
 VACANTA PLACUTA!

PS: nu uita de tine!

 Mai jos aveţi melodia cu care am început noua pagină din cartea mea.

Why don`t you kidnap me for all time sake?
And I`ll come breaking to your house again.
I know you love it when I show you that I really care.
I never felt so safe when I`m lying up your favourite chair

Of a new day
A new day
A new day

Why don`t I break all of the rules we made?
Why don`t you throw me in the pool just like that day?

We used to stay up so very, very late,
We used to play our favourite songs until the first sïgn

