21

 

Frumos.Iar se aude telefonul şi nu-mi zi că e melodia Soare – Sistem ..ba da..off…e alarma telefonului..iar e ora 6..trezireeea .timpul nu stă dupa tine; mişc o mână (pare rece dacă mă ridic din pat), unde sunt zilele când nici nu suna bine alarma şi eu eram pe net? Au trecut,s-au schimbat lucrurile şi m-am schimbat şi eu…
Aşa..mai trec 10 min şi deschid şi eu unitatea pc-ului, dau sign in..şi da..aceleaşi lucruri din totdeuna,aceleaşi persoane pe mess…aceleaşi stări contradictorii.

6:30: se trezeşte şi mama şi pregăteşte micul dejun pentru mine şi D., mă cheamă la masă şi ce să vezi..off mama…iar ai uitat că eu nu suport cerealele negre cu ciocolată ? Alea sunt preferatele lui D., mie îmi plac alea din fructe uscate. Tac şi înghit că nu fac panaramă…ea măcar s-a trezit să-mi pregătească ceva … să nu să mă duc aşa la liceu.
Îmi iau bolul…îi multumesc şi trec mai departe,mă intorc în camera mea şi îmi caut melodia; tac şi meditez..


 
7:00: şi eu tot ameţită de somn sau,mai bine zis, de lipsa somului că am ceva timp de când dorm şi eu trei ore pe noapte. Mă pregătesc  să merg la liceu..îmi fac patul (că altfel nu am cum să-mi scot hainele ..nu de alta …că  numai de pat nu-mi arde mie) mă îmbrac si tot ă mir cum D. deja e plecat de 20 de min ( nu ştiu cum reuşeşte să fie gata în 20 de minute şi să mai arate  de parcă  s-ar fi trezit de mai bine de două ore , dar fie…e el) şi eu mă chinui cu oglinda care se încăpăţânează să arate un fir de păr care nu stă cum trebuie.
Turn off… şi 27 …numai bine…la şi 30 sunt gata ..şi ies din casă…cobor scările ,am grijă la ultima scară ( teroarea copilăriei mele) iau toate tâmpeniile din postă şi  nu cred că are rost să mai zic ceva de drum ..ştiţi şi unii dintre voi  ce”superb e”.

Mdea… ora 8..ce am prima oră? ..Aa da…mate ..cine mai are chef de mate mai ales de dimineaţă ..în afara de proful de mate şi tipa din prima bancă? Nimeni logic..dar nu am ce face…

8:15… oare ce trebuia să fac după scoală?

8:20… după ce termin şi cu asta …bag piciorul în tot

8:30… oare ce-mi zicea aseară ..cum adică să nu ajuns să cunosc?

hmm… hai măi..e abia şi 40? Parcă a trecut o veşniciei şi mai vin încă alte cinci ore identice…aceleaşi lucruri tâmpite din totdeuna…şi nu .. numai imbecilii nu-si schimba parerea dar e adevărat ….

În conştiinţa mea începe să domnescă  pustiul,haosul ca după o catastrofă… hai azi….sună ceva …nu îndrăznesc să cred …nu pot să cred..în sfarşit e 14? Minune..şi cine spunea că nu mai există şi minuni.  Îmi iau repede haina din cuier,astept nerăbdătoare să iasă proful ..căştile în urechi,piciorul pare să nu mă doară azi şi merg înainte, deşi mintea mea a rămas acolo în spate.

14:20…intru in scară ..mamă ce a fost aici ? potop? apa pe scări … şi vine de la etaj…
Nu !!! nu se poate!! Eu am facut duş dimineaţă dar parcă am închis  apa..dar daca nu :-s :-ss . ..bag cheia în uşă..o intorc şi mă gândesc cum dracu  fac să nu afle ai mei..(deja îmi imaginez pereţii uzi,baia inundată,uşile varză) nu de alta,dar iar o să-mi zică,ai mei,chestia aia cu  iresponsabila care sunt,cu capul în nori care face totul pe dos.

 Ce bine… primul lucru bun pe ziua de azi:nu e de la mine, am scapat.
 Intru,deschis pc-ul ,mă schimb şi winampul  e deja on (că fără aşa ceva nu se poate). Hai măi..acum ce mai vrei..logic D. care mă bate toată ziua la cap că vrea la pc.Îi spun acceaşi replică  pe care probabil o ştie pe de rost  “mai tarziu” şi îmi văd de treaba ..sing in…mdea..nimic nou..dar lasă ca trec şi peste asta ,imi jur.

Mă mai învârt prin casă… deja e 3:30:mă îmbrac şi plec … că nu ajunge cât mă doare capul de la 8-14 la liceu…
4:30:oare ce am facut?
4:42..dar totuşi ..dacă am facut ceva de ce nu spune?
5:10.. oare să fie asta:-s
5:34 : sper că nu ..ar fi spus ..nu ar fi lăsat aşa… parcă  sunt in plop..
5:47: mă duc home..şi  intreb..ce poate fi rau?
5:55 : da..aşa fac …oricum nu poţi să pierzi ce nu ai avut niciodată …nu? Dar dacă … nu ..asa fac ..nu mă mai pot întoarce din drum

Iar bubuie muzica  în caşti,iar fac maşinile urât că trec aiurea..dar ce mai contează? nu-mi pasă decât de un lucru.. frica nu-mi mai e…că de singurul lucru de care îmi era frică ..n-am scapat. Ştii pe sistemul…câtă luciditate  atâta drama.

Ajung..pun întrebările..exact cum mă asteptam…nu poţi pierde ce nu ai avut..
Hai că deja mă oftică tot şi n-am chef să mi se buşească şi ziua de azi,că şi aşa… Ce orar am maine? Mate …da-o la dracu, română..mă descurc eu cumva,info.. clară treaba,fizică ..m-a ascultat ..şi restu sunt ca să fie.Bine ca n-am bio, nu am chef să mai deschid vreo carte.
Iau carţile aiurea,întoarse pe dos,îndoite,le înghesui în geantă ..nu încap..renunţ la câteva şi mă bag în pat … muzica on şi văd că e abia 9 .. ..hmm..hai totuşi sa intru pe mess..poate se schimabă ceva.Dar ce naiba să se schimbe?..că nimeni nu-mi ghiceşte gândurile,nimeni nu încercă să înţeleagă,dar poate e mai bine aşa… că în dorinţa de a cunoaşte o persoană  şi cu cât ajungi să o cunoşti mai bine..cu atat realizezi că despărţirea va fi mai fatală şi nici nu va dura prea mult până când va veni momentul.

Gata ,nu mai pot,prea epuizată,e cazul să renunţ la tot.Ce rost mai are să alerg după himere şi să încerc să desluşesc enigme care,poate, ar trebui să se consume în anonimat.

Deja imi rasuna in cap:
I’m not supposed to be scared of anything,
But I don’t know where I am
I wish that I could move but I’m exhausted
And nobody understands (how I feel)

I’m tryin’ hard to breathe now,
But there’s no air in my lungs.
There’s no one here to talk to
And the pain inside is making me numb.

I try to hold this under control,
They can’t help me, cause no one knows

E gata,nu mai are sens,nu mai pot,nu mai vreau,nu mai am putere,nu mai vreau să mă mai întereseze şi nu vreau să dau dreptate celorlalţi care mă avertizau că se termină prost.

Dar daca …??
Nu…de parcă  nu aş vrea să înţeleg…de ce e aşa greu să mă conving că lucrurile nu se pot schimba? ..dar  daca ??  hai fato trezeşte-te la realitate: nu mai poate să se schimbe ceva ,să astept e ca şi cum aş astepta ploaia în mijlocul deşertului…. dezamagitor şi fără sens… gata.
Dar  mâine se pare că o iau de la capăt ….

PS : totul e doar o poveste

