si-mi iau zborul..pentru trei zile..

Da e din nou weekend,acea zi asteptata de vineri a venit in sfarsit. Acum problema e ca nu stiu ce voi face in acest sfarsit de saptamana.

Daca ma intrebai de luni pana joi ce planuri aveam,sigur iti zicea un top 10 al tuturor activitatilor pe care ar fi trebuit sa le duc la bun sfarsit.  Insa ,acum, ma gandesc ca azi e ziua mea de relaxare si sa nu uit de meciul CFR Cluj-Dinamo.  Urmeaza a doua zi ,ca sambata prin casa iar pe seara poate o iesire in oras…si uite asa vine din nou dumnica si trece weekendul fara ca eu sa fac ceva concret.

Asa mi se intampla permanent:in timpul saptamanii,care de obicei e foarte incarcata cu teste, ascultari si sa nu uit de noile fitze ale profilor, am impresia ca aceste 3 zile libere imi vor aduce timp liber un pic de libertate, momente in care sa nu le mai vad fata tutror prietenilor falsi.

Dar ca sa nu fie un film cu happy-end, dumnica seara realizez ca mai am mai putin de cateva ore pana la noul chin saptamanal si eu am stat degeaba . Oricum nu sunt nici prima si garantat nici ultima care se plange din cauza lipsei de timp.

Aaaaa si asa ca de final va anunt ca noua moda in oraselul Roman e sa porti ochelarii de vedere pe cap 😐

