Odata cu revenirea destul de tarzie cu un nou articol pentru blog, au venit si idei noi. Si acestea nu au venit tocmai de la mine ci dintr-o  discutie cu o prietena foarte buna care mi-a pus urmatoare intrebare “Cat crezi ca stii despre viata celor mai faimosi DJ din lume?”.

Atunci am ramas blocata realizand ca nu stiu nimic, asa ca aceasta discutie  mi-a dat o idee foarte buna. Pentru ca nu toata lumea stie cum si-au inceput carierele cei mai cunoscuti dj-i si nu stiu foarte multe despre ei, am hotarat ca impreuna sa facem o biografie a acestora. O biografie in care am vrea sa scriem cateva cuvinte despre dj-ii de la A la Z si speram ca vom reusi sa ii includem pe toti. Astfel, de maine inainte va aparea, in conditiile in care voi avea timp,cate un articol despre cate un dj care va cuprinde pasii pe care i-a facut in cariera lui, cele mai cunoscute piese si locurile ocupate in topurile de succes.

Noi speram ca, dupa ce veti citi aceste articole,va veti simtiti cu o cultura generala mai bogata decat o aveati inainte.

To be continued!

