S-au intamplata asa de multe ,incat spre rusinea mea, am ceva timp bun de cand nu am mai postat nimic.De ce? …daca stai si te gandesti e foarte evident raspunsul …a inceput scoala…au revenit zilele la care ajungi abia la  ora trei in fata pc-ului si au revenit acele teme care nu te lasa in pace. Cum spunea si Onette intr-un post mai vechi sapte oare de info ( la mine sunt doar 5), cinci ore de mate, patru de fizica  iti ocupa tot timpul liber.

Dar gata ,nu am de gand sa ma plang de sistemul infect al invatamantului din Romania,unde dupa sase ore de studiu te duci acasa mai prost decat ai venit dimineata, ci trebuie sa vad cum sa-mi rezerv ceva timp liber pentru mine ( daca stiti cum lasati un comment), in care sa fac tot ce am planuit de atata timp si nu duc la bun sfarsit

In cele din urma trebuie neaparat sa reamintesc de o piesa superba:   Armin van Buuren-In & Out Of Love care are ceva vreme de cand e singura piesa din playlistul meu.

PS: bafta Ramona

