Cand plictiseala e mare omu face multe. Asa ca eu,dupa o perioada lunga de timp in care nu am mai jucat nimic ,mi-am adus aminte ca aveam intr-un coltisor al casei un Monoploy cu care mi-am petrecut cativa ani din copilarie.Asa ca ma duc frumos in locul respectiv, iau jocu,ma astez pe jos de una singura si incep sa aranjez piesele,pentru ca dupa putin timp sa mi se alature si ceilalti membri ai familiei.

Oricum nu asta era ideea..cum am jucat eu Monopoly ci faptul ca dupa ce am terminat de jucat m-am gandit sa caut cateva informatii..Din articol in articol am descoperit unul foarte interesant care suna ceva de genu: exista un britanic,pe nume Frank Huson in varsta de 57 de ani,care are peste 1000 de jocuri Monopolys pe care le-a cumparat din diferite tari. Astfel locuinta sa a ajuns un mic depozit de jocuri inca de la varsta de zece ani,de cand a inceput a inceput pasiunea lui pentru acest joc.

Acum marturisesc ca si eu aveam ,cand eram mai mica, o multime de colectii:de la timbre ,carti postale  la cartele telefonice sau postere cu diferti artisti. Acum mai am in posesie o singura colectie, cea de bani vechi, care contine in jur de 40 de bacnote ( cel mai mult tin la un milion din anul 1947) si mai bine de 200 de monede care provin din diferite tari. Voi ce colectii mai aveti?

