Nu ..nu incep un post asemanator cu al lui Iulian despre persoanele din jurul meu pe care nu le mai suport, care se supara din orice si mai ales cand nu fac nimic sau care au tot timpul ceva de reprosat fara a se uita la persoana proprie. Poate alta data pentru ca acum ar fi mult prea mult de vorbit si azi chiar m-am trezit bine dispusa iar asemenea discutii m-ar putea enerva la maxim.

Azi ma refer la mine…mai exact la raceala care nu-mi mai da pace.Nu exagerez cand spun ca am mai bine de doua saptamani in care in fiecare dimineata sunt nevoita sa beau ceaiuri altfel nu pot vorbi toata ziua ( stiu ca la unii le-ar parea bine, dar nu …nu scapati asa usor) si sunt zile in care nici nu ma pot ridica din pat (daca nu m-as simti rau ar fi totu’ ok).

Partea proasta e ca pastiele nu-si mai fac efectul,ceaiul si fructele au inceput sa ma lase la greu ,strepsils de toate culorile nu ma ajuta cu nimic ,iar surpriza surprizelor e ca medicii imi spun ca sunt aboslut sanatoasa si ca trebuie sa astept.

A doua parte proasta e ca am inceput deja sa imbolnavesc toata casa si daca continui asa si toata scara si toata strada si poate intru in carantina :)) ..ce tare ar fi ca doar mai sunt foarte putine zile pana cand incepe scoala.

Inca un lucru foarte „tare” e sa te duci in oras, sa ceri un suc,o sticla apa fara a fi de la frigider si sa te trezesti cu un pahar plin de gheata in fata 😐 (respect pt cei din  why not care au inteles ce-si doare un „biet” copil racit).

Eu mai am doua intrebari si termin cu subiectu asta:

1.pana cand trebuie sa mai astept?

2.cum sa fac sa-mi treaca mai repede?

Are cineva o solutie eficienta si rapida?

