UIte ca a fost si nu mai e! Dupa ce am participat si la primul blog meet de pe 10 iulie ,pot spune cu ‘mana pe inima ‘ ( ca tot se foloseste cliseul acesta) ca cel de ieri a fost mult mai reusit.

De ce? Pai ..n-am nici cea mai mica idee. Poate pentru ca prima data nu ne cunosteam intre noi asa bine si preferam cu totii varianta „mai bine tac decat sa spun tampenii”. De data asta totul a fost altfel, insa acum nu va imaginati ca am vorbit despre cat trafic are fiecare, cum sa-ti promovezi blogul sau ce planuti avem pe viitor…s-au vorbit doar lucruri generale care ne-a ajutat sa ne dam seama de caracterul persoanelor din jur.

La fel cum am facut si eu , va las si pe voi sa vizitati blogul lui Tux, Mike si Iulian,persoanele care au mai fost la ieri , pe langa prea bine cunoscutii Hurii, Polix Teo, Onette.

Ps:

1.marele absent:Cosmin ( trebuie sa te revansezi alta data:P)

2.ar trebuie sa iesim mai des la o bere sau un suc (dupa preferinte)

