…stiu ca nu am mai postat nimic de doua zile (cred) si nici prea curand nu vor mai fi prea multe posturi .De ce ? Pentru ca viata mea nu merge exacta asa cum am planuit-o,vrea sa-si impuna propriile reguli cu care nu sunt de acord. E ciudat sa te lupti cu viata propriu zis. As prefera sa ma bat cu o persoana,chiar daca e cu cinci-zece ani mai mare,pentru ca sansele sa o  invingi exista desi sunt foarte scazute.In schimb in lupta cu … o necunoscuta(ca viata)se pare ca nu am nici o sansa, dar asta nu ma va impiedica sa fac ce vreau …sau cel putin voi incerca.

Da..toti imi spun ca e din cauza varstei si incep cu fraze copiate din Parazitii ( Ai 17 ZAMBESTE!) sau,mai nou, totul pare sa fie din cauza vremii,care nu face altceva decat sa ma tina izolata in casa si sa-mi aminteasca de trecut si de greselile lucrurile facute. Si,ca sa-mi puna si capac,lista de mess e aproape goala si reusesc sa o dau in bara vorbind mai mult decat trebuie (si cand spun ca trebuie sa tac nimeni nu ma crede).

