Dragostea ( in viziuniea copiilor pana in 8 ani) este atunci cand:

 

 

1.”chiar daca cineva te raneste si te doare ingrozitor ,tu nu plangi pentru ca stii ca o doare pe persoana care te-a ranit!”

2.”bunica mea avea artrita si nu-si putea vopsi unghiile si i le-a vopsit bunicul meu chiar daca si el avea artrita.”

3.”o fata se da cu parfum si baiatul cu after-shave, si ies la plimabare impreuna si se miros unul pe celalalt.”

4.”stii ca sora ta mai mare te iubeste pentru ca-ti da tie toate hainele ei vechi iar ea trebuie sa se duca la cumparaturi pentru altele noi.”

 

5.”un batran si o batrana sunt inca buni prieteni chiar daca se cunosc de atata timp”

6.”cineva te iubeste ..felul in care-ti spune numele e diferit”

7.”oferi cuiva din mancarea ta fara sa astepti ca si celalalt sa-ti ofere din a lui.”

8.”ce se intamapla de Craciun..cand te opresti de desfacut cadouri ca sa te bucuri de bucuria celorlalti.”

9.”daca vrei sa inveti sa iubesti mai bine..incepe cu un prieten care nu-ti place.”

10.”iubirea este o chestie care te face sa razi atunci cand esti obosit.”

11.”mamica ii face cafea lui taticu’, si gusta intai ea din cafea, ca sa vada daca a nimerit-o tocmai bine. ”

12.”te saruti tot timpul. Pe urma, dupa ce ai obosit cu sarutatul, mai vrei inca sa fii impreuna, si atunci incepi sa stai de vorba. Asa face mama si cu tata, dar arata teribil cand incep sa se sarute! ”

13.” ii spui unui baiat ca-ti place camasa lui, si atunci el se imbraca cu ea in fiecare zi. ”

14.”am avut concert de pian, si eram pe scena si mi-era frica. Cand m-am uitat in sala, toata lumea se uita la mine si nu zicea nimic, dar l-am vazut pe taticu’ zambind si facandu-mi cu mana. El era singurul care facea asa ceva, si atunci nu mi-a mai fost frica. ”

15.”mamica mea ma iubeste mai mult decat oricine. Pentru ca ea ma saruta intotdeauna seara la culcare. ”

16.”mamica ii da lui taticu’ cea mai buna bucata din friptura de pui. ”

17.”mama il vede pe tata cum este, adica transpirat si nespalat, si totusi ii zice ca e mai frumos decat Robert Redford. ”
18.”catelusul vine si te linge pe fata chiar daca l-ai lasat singur toata ziua. ”

 
19.”spui cuiva, ceva rau despre tine, si ti-e frica ca nu o sa te mai iubeasca din cauza a ce ai spus … si apoi aceea persoana te surprinde, iubindu-te mai mult.”

